Wymagania
Zgodnie z art. 155 § 2 powołanej wyżej ustawy na stanowisku asystenta sędziego może być zatrudniona osoba, która: - jest obywatelem Rzeczypospolitej Polskiej i korzysta z pełni praw cywilnych i obywatelskich, - jest nieskazitelnego charakteru, - posiada ukończone wyższe studia prawnicze w Polsce i uzyskany tytuł magistra lub zagraniczne uznane w Polsce, - ukończone 23 lata. Wykaz wymaganych dokumentów: - wniosek o zatrudnienie na stanowisku asystenta sędziego, adresowany do Prezesa Sądu Apelacyjnego w Warszawie, z zaznaczeniem sygnatury konkursu, - życiorys wraz z informacją o przebiegu kariery zawodowej, - oryginał lub urzędowo poświadczony odpis dokumentu potwierdzającego ukończenie studiów wyższych na kierunku prawo w Rzeczypospolitej Polskiej i uzyskanie tytułu zawodowego magistra albo zaświadczenie o zdanym egzaminie magisterskim, albo oryginał lub urzędowo poświadczony odpis dokumentu potwierdzającego ukończenie zagranicznych studiów wyższych na kierunku prawo uznanych w Rzeczypospolitej Polskiej na podstawie odrębnych przepisów, - kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie na stanowisku asystenta sędziego, - aktualną fotografię zgodną z wymogami stosowanymi przy wydawaniu dowodów osobistych, - oświadczenie, że przeciwko kandydatowi nie jest prowadzone postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe, - oświadczenie, że kandydat jest obywatelem Rzeczypospolitej Polskiej i korzysta z pełni praw cywilnych i obywatelskich. Dodatkowo osoby, które ukończyły aplikację i zdały egzamin po aplikacji mogą złożyć dokumenty potwierdzające ukończenie aplikacji bądź zaświadczenie o zdanym egzaminie po ukończeniu aplikacji. Do zgłoszenia kandydat może dołączyć dokumenty potwierdzające dodatkowe kwalifikacje i osiągnięcia. Kwestionariusz wraz z oświadczeniami oraz klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych dostępne są na stronie Sądu Apelacyjnego w Warszawie pod adresem: www.waw.sa.gov.pl w zakładce Oferty pracy/Ważne dokumenty. Oświadczenia winny być podpisane własnoręcznie przez kandydata. Dokumenty zawierające braki formalne nie będą brane pod uwagę w procesie rekrutacyjnym. Termin składania zgłoszeń do 31 grudnia 2025 r. Wymagane dokumenty z zaznaczeniem sygnatury konkursu należy składać osobiście bądź drogą listowną (decyduje data stempla pocztowego): Biuro Obsługi Interesantów Sądu Apelacyjnego w Warszawie PI. Krasińskich 2/4/6 00-207 Warszawa (pokój 0A16A) parter Zgłoszenia otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.Informacje o pracodawcy
Pracodawca: Sąd Apelacyjny w Warszawie
NIP: 5261049717
Adres: Plac Krasińskich 2/4/6, 00-207 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Zgodnie z art. 155 § 2 powołanej wyżej ustawy na stanowisku asystenta sędziego może być zatrudniona osoba, która:
- jest obywatelem Rzeczypospolitej Polskiej i korzysta z pełni praw cywilnych i obywatelskich,
- jest nieskazitelnego charakteru,
- posiada ukończone wyższe studia prawnicze w Polsce i uzyskany tytuł magistra lub zagraniczne uznane w Polsce,
- ukończone 23 lata.
Wykaz wymaganych dokumentów:
- wniosek o zatrudnienie na stanowisku asystenta sędziego, adresowany do Prezesa Sądu Apelacyjnego w Warszawie, z zaznaczeniem sygnatury konkursu,
- życiorys wraz z informacją o przebiegu kariery zawodowej,
- oryginał lub urzędowo poświadczony odpis dokumentu potwierdzającego ukończenie studiów wyższych na kierunku prawo w Rzeczypospolitej Polskiej i uzyskanie tytułu zawodowego magistra albo zaświadczenie o zdanym egzaminie magisterskim, albo oryginał lub urzędowo poświadczony odpis dokumentu potwierdzającego ukończenie zagranicznych studiów wyższych na kierunku prawo uznanych w Rzeczypospolitej Polskiej na podstawie odrębnych przepisów,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie na stanowisku asystenta sędziego,
- aktualną fotografię zgodną z wymogami stosowanymi przy wydawaniu dowodów osobistych,
- oświadczenie, że przeciwko kandydatowi nie jest prowadzone postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie, że kandydat jest obywatelem Rzeczypospolitej Polskiej i korzysta z pełni praw cywilnych i obywatelskich.
Dodatkowo osoby, które ukończyły aplikację i zdały egzamin po aplikacji mogą złożyć dokumenty potwierdzające ukończenie aplikacji bądź zaświadczenie o zdanym egzaminie po ukończeniu aplikacji. Do zgłoszenia kandydat może dołączyć dokumenty potwierdzające dodatkowe kwalifikacje i osiągnięcia.
Kwestionariusz wraz z oświadczeniami oraz klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych dostępne są na stronie Sądu Apelacyjnego w Warszawie pod adresem: www.waw.sa.gov.pl w zakładce Oferty pracy/Ważne dokumenty.
Oświadczenia winny być podpisane własnoręcznie przez kandydata.
Dokumenty zawierające braki formalne nie będą brane pod uwagę w procesie rekrutacyjnym.
Termin składania zgłoszeń do 31 grudnia 2025 r.
Wymagane dokumenty z zaznaczeniem sygnatury konkursu należy składać osobiście bądź drogą listowną (decyduje data stempla pocztowego):
Biuro Obsługi Interesantów Sądu Apelacyjnego w Warszawie PI. Krasińskich 2/4/6
00-207 Warszawa (pokój 0A16A) parter
Zgłoszenia otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.