Wymagania
Wykształcenie: wyższe Wymagania niezbędne na stanowisku: - 3 lata stażu pracy, - doświadczenie w pracy w administracji, - komunikatywność, - umiejętność rozwiązywania problemów, - umiejętności redakcyjne, - umiejętność kierowania pracą zespołu, - umiejętność stosowania prawa w praktyce, - zgodnie z art. 3c i art. 46 ustawy z dnia 16 września 1982 r. o pracownikach urzędów państwowych w Urzędzie nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944 - 1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r. Wymagania pożądane na stanowisku: - wykształcenie wyższe prawnicze, - studia / kursy z zakresu zamówień publicznych lub funduszy unijnych, - 1 rok doświadczenia zawodowego w prowadzeniu postępowań przetargowych lub projektów z dofinansowaniem, - znajomość przepisów dot. zamówień publicznych lub funduszy unijnych, - umiejętność negocjowania, - umiejętność analitycznego myślenia, - umiejętność działania w sytuacjach stresowych.Informacje o pracodawcy
Pracodawca: KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI W BYDGOSZCZY
NIP: 5540312993
Adres: Powstańców Wielkopolskich 7, 85-090 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Wykształcenie: wyższe
Wymagania niezbędne na stanowisku:
- 3 lata stażu pracy,
- doświadczenie w pracy w administracji,
- komunikatywność,
- umiejętność rozwiązywania problemów,
- umiejętności redakcyjne,
- umiejętność kierowania pracą zespołu,
- umiejętność stosowania prawa w praktyce,
- zgodnie z art. 3c i art. 46 ustawy z dnia 16 września 1982 r. o pracownikach urzędów państwowych w Urzędzie nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944 - 1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
Wymagania pożądane na stanowisku:
- wykształcenie wyższe prawnicze,
- studia / kursy z zakresu zamówień publicznych lub funduszy unijnych,
- 1 rok doświadczenia zawodowego w prowadzeniu postępowań przetargowych lub projektów z dofinansowaniem,
- znajomość przepisów dot. zamówień publicznych lub funduszy unijnych,
- umiejętność negocjowania,
- umiejętność analitycznego myślenia,
- umiejętność działania w sytuacjach stresowych.