Przejdź do treści

Tytuł ogłoszenia
EKSPERT WYDZIAŁU ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH I FUNDUSZY POMOCOWYCH
(NR 2612)

Źródło oferty
Urząd Pracy
Status
Włączone
Treść ogłoszenia
Podstawowe zadania na stanowisku: 1. Opracowywanie dokumentów aplikacyjnych przedsięwzięć Policji w celu ubiegania się o dofinansowanie ze środków pozabudżetowych. 2. Opracowywanie wniosków o płatność i sprawozdań z realizacji projektów dofinansowywanych ze środków pozabudżetowych w celu rozliczenia projektów. 3. Prowadzenie obsługi administracyjnej realizowanych projektów w celu prawidłowego wykorzystania i rozliczenia przyznanych środków. 4. Zorganizowanie obsługi komisji przetargowej. 5. Gromadzenie,przechowywanie oraz archiwizowanie dokumentacji prowadzonych postępowań i projektów. 6 .Współpraca z wydziałami w przygotowaniu dokumentacji projektowej lub przetargowej. 7. Współpraca w wydziałami zaopatrującymi w przygotowaniu wniosków o wszczęcie postępowania o zamówienie publiczne oraz projektów umów. 8. Weryfikacja dokumentów zamówienia pod kątem ich zgodności z treścią umów, porozumień, wytycznych i innych dokumentów regulujących udzielanie zamówień publicznych ze środków pozabudżetowych. 9. Stałe podnoszenie poziomu wiedzy zawodowej i ogólnej poprzez udział w szkoleniach, kursach oraz samokształcenie. 10. Przyjmowanie i przechowywanie dokumentacji z projektów oraz postępowań. 11. Prowadzenie obsługi kancelaryjnej wydziału. 12. Wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonych służbowych. Co oferujemy: - stabilna praca w jednostce administracji publicznej, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, - dodatek za wysługę lat od 5 do 20 % w zależności od udokumentowanego stażu pracy, - dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka), - nagrody jubileuszowe, - możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy, po uzgodnieniu z przełożonym możliwość skrócenia czasu pracy połączona z obowiązkiem "odpracowania" czasu wolnego, - pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu, - dofinansowanie do wypoczynku pracowników, - dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników, - możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego oferującego m.in. polisę na życie i opiekę medyczną, - możliwość korzystania z Koleżeńskiej Kasy Oszczędnościowo Pożyczkowej, - dobra lokalizacja.

Wymagania

Wykształcenie: wyższe Wymagania niezbędne na stanowisku: - 3 lata stażu pracy, - doświadczenie w pracy w administracji, - komunikatywność, - umiejętność rozwiązywania problemów, - umiejętności redakcyjne, - umiejętność kierowania pracą zespołu, - umiejętność stosowania prawa w praktyce, - zgodnie z art. 3c i art. 46 ustawy z dnia 16 września 1982 r. o pracownikach urzędów państwowych w Urzędzie nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944 - 1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r. Wymagania pożądane na stanowisku: - wykształcenie wyższe prawnicze, - studia / kursy z zakresu zamówień publicznych lub funduszy unijnych, - 1 rok doświadczenia zawodowego w prowadzeniu postępowań przetargowych lub projektów z dofinansowaniem, - znajomość przepisów dot. zamówień publicznych lub funduszy unijnych, - umiejętność negocjowania, - umiejętność analitycznego myślenia, - umiejętność działania w sytuacjach stresowych.

Informacje o pracodawcy

Pracodawca: KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI W BYDGOSZCZY

NIP: 5540312993

Adres: Powstańców Wielkopolskich 7, 85-090 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie

Lokalizacje
Bydgoszcz, pow. Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
Wynagrodzenie
od 5 550,00 PLN
Ważna do
Wymagania

Wykształcenie: wyższe
Wymagania niezbędne na stanowisku:
- 3 lata stażu pracy,
- doświadczenie w pracy w administracji,
- komunikatywność,
- umiejętność rozwiązywania problemów,
- umiejętności redakcyjne,
- umiejętność kierowania pracą zespołu,
- umiejętność stosowania prawa w praktyce,
- zgodnie z art. 3c i art. 46 ustawy z dnia 16 września 1982 r. o pracownikach urzędów państwowych w Urzędzie nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944 - 1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
Wymagania pożądane na stanowisku:
- wykształcenie wyższe prawnicze,
- studia / kursy z zakresu zamówień publicznych lub funduszy unijnych,
- 1 rok doświadczenia zawodowego w prowadzeniu postępowań przetargowych lub projektów z dofinansowaniem,
- znajomość przepisów dot. zamówień publicznych lub funduszy unijnych,
- umiejętność negocjowania,
- umiejętność analitycznego myślenia,
- umiejętność działania w sytuacjach stresowych.

Godzin tygodniowo
40.00
Godzin miesięcznie
160.00
Wymiar etatu
1.00
Informacje o pracodawcy
Pracodawca: KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI W BYDGOSZCZY
NIP: 5540312993
Adres: Powstańców Wielkopolskich 7, 85-090 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie