Przejdź do treści

Tytuł ogłoszenia
GŁÓWNY SPECJALISTA (63/2025) K/M

Źródło oferty
Urząd Pracy
Status
Włączone
Treść ogłoszenia
1) wykonywanie czynności zmierzających do zawarcia umów dzierżawy lub użyczenia nieruchomości gruntowych oraz na udostępnienie stanowisk do handlu obwoźnego, a także dokonywanie zmian i rozwiązywanie takich umów, 2) przekazywanie dzierżawcom i przyjmowanie protokołem zdawczo-odbiorczym gruntów dotyczących dzierżawy, 3) wypowiadanie umów dzierżawy z tytułu nieuregulowania należności, 4) aktualizacja ewidencji działek (merytoryczne teczki w formie papierowej tzw. geodezyjne) administrowanych przez Zakład, 5) udział w przygotowywaniu dokumentacji nieruchomości przeznaczonych do obrotu oraz opiniowanie zasadności przeprowadzenia niezbędnych podziałów lub scaleń nieruchomości, 6) uczestniczenie w czynnościach wykonywanych przez geodetę dotyczących m.in. podziałów nieruchomości, okazania granic, 7) bieżąca aktualizacja stanów prawnych zarządzanych nieruchomości, 8) wykonywanie wstępnych czynności zmierzających do przekazania administrowania nieruchomościami innym podmiotom.

Wymagania

WYMAGANIA FORMALNE - obywatelstwo polskie lub obywatelstwo państwa, o którym mowa w art. 11 ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, - wykształcenie wyższe i minimum 4-letni staż pracy, - niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. WYMAGANIA DODATKOWE 1) minimum roczne doświadczenie w zakresie gospodarowania nieruchomościami, 2) dobra znajomość ustawy o gospodarce nieruchomościami i umiejętność jej stosowania w praktyce, 3) terminowość, odpowiedzialność i skrupulatność, 4) bardzo dobra znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office. WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA 1) curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej, 2) list motywacyjny, 3) skan dokumentu potwierdzającego posiadane wykształcenie, 4) skany dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganych kwalifikacji i uprawnień zawodowych, 5) skany świadectw pracy bądź zaświadczeń dokumentających wymagany staż pracy, 6) oświadczenie o: posiadanym obywatelstwie, pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, posiadaniu nieposzlakowanej opinii, wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu przeprowadzania postępowania rekrutacyjnego na w/w stanowisko; odznaczenie oświadczeń w elektronicznym systemie rekrutacyjnym jest równoznaczne z ich złożeniem. 7) skan dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, jeśli znajdą się wśród pięciu najlepszych kandydatów. SPOSÓB APLIKOWANIA Dokumenty należy złożyć przez system elektronicznej rekrutacji ZGN, tj.: wypełnić formularz aplikacyjny dotyczący oferty pracy i dołączyć niezbędne dokumenty. Pełna treść oferty na stronie: https://pragapld.um.warszawa.pl/waw/zgn-pragapld/oferty-pracy Oferta jest ważna do 14 grudnia 2025 roku

Informacje o pracodawcy

Pracodawca: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga Południe m.st. Warszawy

NIP: 1132524752

Adres: Mińska 63A, 03-828 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Lokalizacje
Warszawa, pow. Warszawa, woj. mazowieckie
Wynagrodzenie
od 8 300,00 PLN
Ważna do
Wymagania

WYMAGANIA FORMALNE
- obywatelstwo polskie lub obywatelstwo państwa, o którym mowa w art. 11 ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- wykształcenie wyższe i minimum 4-letni staż pracy,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

WYMAGANIA DODATKOWE
1) minimum roczne doświadczenie w zakresie gospodarowania nieruchomościami,
2) dobra znajomość ustawy o gospodarce nieruchomościami i umiejętność jej stosowania w praktyce,
3) terminowość, odpowiedzialność i skrupulatność,
4) bardzo dobra znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office.

WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA
1) curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
2) list motywacyjny,
3) skan dokumentu potwierdzającego posiadane wykształcenie,
4) skany dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganych kwalifikacji i uprawnień zawodowych,
5) skany świadectw pracy bądź zaświadczeń dokumentających wymagany staż pracy,
6) oświadczenie o:
posiadanym obywatelstwie,
pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu przeprowadzania postępowania rekrutacyjnego na w/w stanowisko;
odznaczenie oświadczeń w elektronicznym systemie rekrutacyjnym jest równoznaczne z ich złożeniem.
7) skan dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, jeśli znajdą się wśród pięciu najlepszych kandydatów.

SPOSÓB APLIKOWANIA
Dokumenty należy złożyć przez system elektronicznej rekrutacji ZGN, tj.: wypełnić formularz aplikacyjny dotyczący oferty pracy i dołączyć niezbędne dokumenty.

Pełna treść oferty na stronie: https://pragapld.um.warszawa.pl/waw/zgn-pragapld/oferty-pracy

Oferta jest ważna do 14 grudnia 2025 roku

Godzin tygodniowo
40.00
Godzin miesięcznie
160.00
Wymiar etatu
1.00
Informacje o pracodawcy
Pracodawca: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga Południe m.st. Warszawy
NIP: 1132524752
Adres: Mińska 63A, 03-828 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie