Wymagania
- wykształcenie wyższe magisterskie - znajomość ustawy o samorządzie gminnym oraz ustawy o samorządzie powiatowym; - znajomość podstaw Kodeksu postępowania administracyjnego; - znajomość Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych; - znajomość ustawy - Prawo prasowe; - znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej; - umiejętność obsługi komputera w zakresie: pakiet biurowy LibreOffice, poczta elektroniczna, Internet. Szczegółowe informacje dotyczące wymaganych dokumentów do aplikowania na ww. stanowisko znajdują się w treści ogłoszenia o naborze na stronie www.bip.lublin.eu.Informacje o pracodawcy
Pracodawca: URZĄD MIASTA LUBLIN
NIP: 7120163493
Adres: PLAC KRÓLA WŁADYSŁAWA ŁOKIETKA 1, 20-109 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
- wykształcenie wyższe magisterskie
- znajomość ustawy o samorządzie gminnym oraz ustawy o samorządzie powiatowym;
- znajomość podstaw Kodeksu postępowania administracyjnego;
- znajomość Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych;
- znajomość ustawy - Prawo prasowe;
- znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej;
- umiejętność obsługi komputera w zakresie: pakiet biurowy LibreOffice, poczta elektroniczna, Internet.
Szczegółowe informacje dotyczące wymaganych dokumentów do aplikowania na ww. stanowisko znajdują się w treści ogłoszenia o naborze na stronie www.bip.lublin.eu.