Wymagania
Wymagane kwalifikacje i uprawnienia: - wykształcenie wyższe magisterskie, preferowane kierunkowe z zakresu prawa lub administracji, - co najmniej 2-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku kierowniczym w zespole liczącym co najmniej 20 osób, - co najmniej 3-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z administracją lub zarządzaniem zasobami ludzkimi, - znajomość obowiązujących przepisów w zakresie prawa pracy, umów cywilnoprawnych, prawa zamówień publicznych oraz zagadnień dotyczących gospodarki transportowej, materiałowej oraz eksploatacyjno-technicznych, - biegła znajomość pakietów biurowych MS Office, - zdolności organizacyjne, umiejętność planowania działań i podejmowania decyzji, - kreatywność, elastyczność oraz umiejętność realizowania kilku projektów jednocześnie, - zdolności interpersonalne i negocjacyjne. Mile widziane: - komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, - doświadczenie w pracy w instytucji kultury, - przeszkolenie z obsługi systemów klasy EZD (Elektroniczne Zarządzanie Dokumentacją), - znajomość przepisów i doświadczenie w planowaniu i wdrażaniu dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami.Informacje o pracodawcy
Pracodawca: Opera NOVA w Bydgoszczy
NIP: 9670001897
Adres: Marszałka Focha 5, 85-070 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Wymagane kwalifikacje i uprawnienia:
- wykształcenie wyższe magisterskie, preferowane kierunkowe z zakresu prawa lub administracji,
- co najmniej 2-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku kierowniczym w zespole liczącym co najmniej 20 osób,
- co najmniej 3-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z administracją lub zarządzaniem zasobami ludzkimi,
- znajomość obowiązujących przepisów w zakresie prawa pracy, umów cywilnoprawnych, prawa zamówień publicznych oraz zagadnień dotyczących gospodarki transportowej, materiałowej oraz eksploatacyjno-technicznych,
- biegła znajomość pakietów biurowych MS Office,
- zdolności organizacyjne, umiejętność planowania działań i podejmowania decyzji,
- kreatywność, elastyczność oraz umiejętność realizowania kilku projektów jednocześnie,
- zdolności interpersonalne i negocjacyjne.
Mile widziane:
- komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
- doświadczenie w pracy w instytucji kultury,
- przeszkolenie z obsługi systemów klasy EZD (Elektroniczne Zarządzanie Dokumentacją),
- znajomość przepisów i doświadczenie w planowaniu i wdrażaniu dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami.