Przejdź do treści

Tytuł ogłoszenia
KIEROWNIK DZIAŁU ADMINISTRACYJNO-GOSPODARCZEGO (NR REF. 3/2025) K/M

Źródło oferty
Urząd Pracy
Status
Włączone
Treść ogłoszenia
1. Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania podległej komórki organizacyjnej zgodnie z obowiązującym Regulaminem organizacyjnym Domu i kierowanie jego pracami w sposób zapewniający terminową i prawidłową realizację zadań. W tym: - Ustalanie w porozumieniu z głównym księgowym potrzeb w zakresie zakupów, remontów, usług i wydatków z tym związanych w ramach planu finansowego; - Dbałość o sprawne funkcjonowanie urządzeń technicznych oraz nadzór nad ich prawidłową eksploatacją; - Dokonywanie okresowych przeglądów stanu technicznego urządzeń i systemów; - Kontrola nad prawidłowym przebiegiem konserwacji wszystkich urządzeń, maszyn i budynków; - Przestrzeganie terminów przeglądów technicznych, wnoszenie opłat ubezpieczeniowych oraz właściwe dokumentowanie eksploatacji urządzeń zgodnie z normami i przepisami BHP; - Uczestnictwo w odbiorze robót pod względem technicznym; - Uczestnictwo przy likwidacji urządzeń technicznych przeznaczonych do kasacji; - Ustalanie planu jazdy kierowcy, kontrola kart drogowych i kontrola przebiegu dziennego oraz zużycia paliwa w samochodzie służbowym; - Współpraca i nadzór nad firmami zewnętrznymi świadczącymi usługi w tut. DPS; - Współpraca z jednostkami nadzorującymi w zakresie spraw organizacyjnych DPS; 2. Przeprowadzanie procedur przetargowych, zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych. 3. Opracowywanie i prowadzenie dokumentacji w sprawach o udzielenie zamówienia publicznego łącznie ze sporządzaniem sprawozdań. 4. Przygotowywanie okresowych ocen, analiz, planów oraz sprawozdań z realizacji zadań objętych zakresem działania działu. 5. Zapewnienie prowadzenia i obiegu dokumentów, w tym rejestrów i ewidencji zgodnie z Instrukcją kancelaryjną, w tym jednolitym rzeczowym wykazem akt, zasadami (polityką) rachunkowości, instrukcją obiegu dokumentów księgowych oraz przepisami o ochronie ustawowo chronionych (o ochronie informacji niejawnych, ochronie danych osobowych i in.). 6. Zapewnienie nadzoru w zakresie ochrony informacji stanowiących tajemnicę określoną odrębnymi przepisami, zgodnie z właściwymi przepisami prawa i regulacjami wewnętrznymi. 7. Nadzór nad przestrzeganiem przepisów prawa w zakresie objętym funkcjonowaniem kierowanej komórki organizacyjnej oraz wykonywanie kontroli wewnętrznej w stosunku do podległych pracowników. 8. Nadzór nad prawidłową i racjonalną gospodarką materiałową i majątkiem pozostającym w dyspozycji jednostki. 9. Prowadzenie dokumentacji związanej z kontrolą zewnętrzną i wewnętrzną podległej komórki organizacyjnej oraz niezwłoczna realizacja zaleceń pokontrolnych.

Wymagania

Wymagania niezbędne: - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, - niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, - obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (j.t. Dz. U. z 2024r., poz.1135), - wykształcenie wyższe, - minimum 5-letni staż pracy, - minimum 2-letni staż pracy na stanowisku administracyjnym, - nieposzlakowana opinia, - umiejętność sprawnej obsługi komputera i urządzeń biurowych. Wymagania dodatkowe: - znajomość pakietu MS Office (Word, Excel), - znajomość regulacji prawnych z zakresu: zamówień publicznych, funkcjonowania samorządu terytorialnego w tym samorządu gminnego i powiatowego, ustroju m. st. Warszawy, ochrony danych osobowych, RODO, postępowania administracyjnego, prawa pracy, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o dostępie do informacji publicznej, - dokładność, staranność, systematyczność, umiejętność pracy pod presją czasu, umiejętność pracy w zespole, samodzielność, odporność na stres, wysokie poczucie odpowiedzialności, zorientowanie na osiągnięcie celu, wysoka kultura osobista, - umiejętność kierowania pracą zespołu i szybkiego podejmowania decyzji, zdolności organizacyjne, kreatywność, komunikatywność, zorientowanie na osiągnięcie celu, umiejętność rozwiązywania konfliktów, - staż pracy na stanowisku kierowniczym będzie dodatkowym atutem w procesie rekrutacji. Wymagane dokumenty i oświadczenia: - podpisane odręcznie: curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej oraz list motywacyjny, klauzula informacyjna dla kandydata-w załączeniu, - kopie świadectw pracy dokumentujących wymagany minimum 5 - letni staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania w stosunku pracy, - kopie świadectw pracy dokumentujących wymagany minimum 2 - letni staż pracy na stanowisku administracyjnym lub zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania w stosunku pracy, - kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie, - podpisane odręcznie oświadczenie o: posiadanym obywatelstwie, o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - w załączeniu, - kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego (dotyczy osób nieposiadających obywatelstwa polskiego), - podpisana odręcznie klauzula o treści: Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu tych danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez DPS Na Bachusa dla potrzeb tej rekrutacji. Zostałem(łam) poinformowany(a) o przysługującym mi prawie dostępu do treści moich danych oraz ich poprawiania, możliwości wycofania zgody w każdym czasie poprzez przesłanie oświadczenia o wycofaniu zgody na adres mailowy: sekretariat.dpsnabachusa@um.warszawa.pl. Mam świadomość, że wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie tej zgody przed jej wycofaniem, - dokumenty sporządzone w języku obcym należy przetłumaczyć na język polski, - osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedłożenia pracodawcy oryginału aktualnego Zapytania o udzielenie informacji o osobie z Krajowego Rejestru Karnego zawierającego również zakres danych określonych w art. 21 ust. 3 Ustawy z dnia 13.05.2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich. Składanie ofert: Osoby zainteresowane proszone są o dostarczenie osobiście do siedziby Domu (sekretariat) lub przesłanie kompletu dokumentów za pośrednictwem poczty w terminie do dnia 18.11.2025 r. na adres: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ NA BACHUSA Sekretariat, pok. Nr 45, ul. Bachusa 7, 04-814 Warszawa z adnotacją na kopercie: Nabór na stanowisko Kierownik Działu Administracyjno - Gospodarczego oraz imię i nazwisko kandydata Nr Ref. 3/2025 Dokumenty aplikacyjne, CV oraz list motywacyjny powinny być opatrzone klauzulą: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Dom Pomocy Społecznej Na Bachusa moich danych osobowych, zawartych w ofercie pracy, dla potrzeb rekrutacji. Przyjmuję do wiadomości fakt publikacji W Biuletynie Informacji Publicznej moich danych osobowych zgodnie z wymogami ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (j.t. Dz. U. z 2024r., poz.1135). Oferty niekompletne lub niepodpisane zostaną odrzucone. Oferty kandydatów nieprzyjętych oraz oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone w terminie 3 miesięcy od daty wybrania kandydata do zatrudnienia. Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na ww. adres w terminie do dnia 19.12.2025 r. do godz. 16:00 Z regulaminem przeprowadzenia naboru na wolne stanowiska urzędnicze, w tym na kierownicze stanowiska urzędnicze można zapoznać się w Domu Pomocy Społecznej Na Bachusa. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefon 22 610-03-53; 22 610-44-34 wew. 6 w dni powszednie w godz. 8:00 - 16:00. Miejsce wykonywania pracy: Warszawa - Wawer Godziny pracy: 8:00 - 16:00 Pełna treść oferty dostępna na stronie: https://wawer.um.warszawa.pl/waw/dpsbachusa/-/kierownik-dzialu-administracyjno-gospodarczego

Informacje o pracodawcy

Pracodawca: Dom Pomocy Społecznej "Na Bachusa"

NIP: 9522121049

Adres: Bachusa 7, 04-814 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Lokalizacje
Warszawa, pow. Warszawa, woj. mazowieckie
Wynagrodzenie
od 6 500,00 PLN
Ważna do
Wymagania

Wymagania niezbędne:
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (j.t. Dz. U. z 2024r., poz.1135),
- wykształcenie wyższe,
- minimum 5-letni staż pracy,
- minimum 2-letni staż pracy na stanowisku administracyjnym,
- nieposzlakowana opinia,
- umiejętność sprawnej obsługi komputera i urządzeń biurowych.

Wymagania dodatkowe:
- znajomość pakietu MS Office (Word, Excel),
- znajomość regulacji prawnych z zakresu: zamówień publicznych, funkcjonowania samorządu terytorialnego w tym samorządu gminnego i powiatowego, ustroju m. st. Warszawy, ochrony danych osobowych, RODO, postępowania administracyjnego, prawa pracy, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o dostępie do informacji publicznej,
- dokładność, staranność, systematyczność, umiejętność pracy pod presją czasu, umiejętność pracy w zespole, samodzielność, odporność na stres, wysokie poczucie odpowiedzialności, zorientowanie na osiągnięcie celu, wysoka kultura osobista,
- umiejętność kierowania pracą zespołu i szybkiego podejmowania decyzji, zdolności organizacyjne, kreatywność, komunikatywność, zorientowanie na osiągnięcie celu, umiejętność rozwiązywania konfliktów,
- staż pracy na stanowisku kierowniczym będzie dodatkowym atutem w procesie rekrutacji.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- podpisane odręcznie: curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej oraz list motywacyjny, klauzula informacyjna dla kandydata-w załączeniu,
- kopie świadectw pracy dokumentujących wymagany minimum 5 - letni staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania w stosunku pracy,
- kopie świadectw pracy dokumentujących wymagany minimum 2 - letni staż pracy na stanowisku administracyjnym lub zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania w stosunku pracy,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,
- podpisane odręcznie oświadczenie o: posiadanym obywatelstwie, o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - w załączeniu,
- kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego (dotyczy osób nieposiadających obywatelstwa polskiego),
- podpisana odręcznie klauzula o treści: Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu tych danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez DPS Na Bachusa dla potrzeb tej rekrutacji. Zostałem(łam) poinformowany(a) o przysługującym mi prawie dostępu do treści moich danych oraz ich poprawiania, możliwości wycofania zgody w każdym czasie poprzez przesłanie oświadczenia o wycofaniu zgody na adres mailowy: sekretariat.dpsnabachusa@um.warszawa.pl. Mam świadomość, że wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie tej zgody przed jej wycofaniem,
- dokumenty sporządzone w języku obcym należy przetłumaczyć na język polski,
- osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedłożenia pracodawcy oryginału aktualnego Zapytania o udzielenie informacji o osobie z Krajowego Rejestru Karnego zawierającego również zakres danych określonych w art. 21 ust. 3 Ustawy z dnia 13.05.2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich.

Składanie ofert:
Osoby zainteresowane proszone są o dostarczenie osobiście do siedziby Domu (sekretariat) lub przesłanie kompletu dokumentów za pośrednictwem poczty w terminie do dnia 18.11.2025 r. na adres:

DOM POMOCY SPOŁECZNEJ NA BACHUSA
Sekretariat, pok. Nr 45, ul. Bachusa 7, 04-814 Warszawa
z adnotacją na kopercie: Nabór na stanowisko Kierownik Działu Administracyjno - Gospodarczego oraz imię i nazwisko kandydata Nr Ref. 3/2025

Dokumenty aplikacyjne, CV oraz list motywacyjny powinny być opatrzone klauzulą: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Dom Pomocy Społecznej Na Bachusa moich danych osobowych, zawartych w ofercie pracy, dla potrzeb rekrutacji. Przyjmuję do wiadomości fakt publikacji W Biuletynie Informacji Publicznej moich danych osobowych zgodnie z wymogami ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (j.t. Dz. U. z 2024r., poz.1135).

Oferty niekompletne lub niepodpisane zostaną odrzucone. Oferty kandydatów nieprzyjętych oraz oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone w terminie 3 miesięcy od daty wybrania kandydata do zatrudnienia.

Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na ww. adres w terminie do dnia 19.12.2025 r. do godz. 16:00

Z regulaminem przeprowadzenia naboru na wolne stanowiska urzędnicze, w tym na kierownicze stanowiska urzędnicze można zapoznać się w Domu Pomocy Społecznej Na Bachusa.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefon 22 610-03-53; 22 610-44-34 wew. 6 w dni powszednie w godz. 8:00 - 16:00.

Miejsce wykonywania pracy: Warszawa - Wawer
Godziny pracy: 8:00 - 16:00

Pełna treść oferty dostępna na stronie: https://wawer.um.warszawa.pl/waw/dpsbachusa/-/kierownik-dzialu-administ…

Godzin tygodniowo
40.00
Godzin miesięcznie
160.00
Wymiar etatu
1.00
Informacje o pracodawcy
Pracodawca: Dom Pomocy Społecznej "Na Bachusa"
NIP: 9522121049
Adres: Bachusa 7, 04-814 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Kontakt:
Telefon: 22 610 03 53