Wymagania
Umiejętności ZNAJOMOŚĆ ZASAD FUNKCJONOWANIA SAMORZĄDU TERYTORIALNEGO I ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ ( W TYM USTAWY O SAMORZĄDZIE GMINNYM I O SAMORZĄDZIE POWIATOWYM, USTAWY O PRACOWNIKACH SAMORZĄDOWYCH, O RACHUNKOWOŚCI, O FINANSACH PUBLICZNYCH, KPA, UMIEJĘTNOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA W ZAKRESIE PAKIET BIUROWY OPEPFFICE, POCZTA ELEKTRONICZNA, INTERNET, DODATKOWO MILE WIDZIANE WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE KIERUNEK FINANSE I RACHUNKOWOŚĆ LUB EKONOMIA, UMIEJĘTNOŚĆ OBSŁUGI PROGRAMU KSAT 2000i LUB INNEGO PROGRAMU FINANSOWO-KSIĘGOWEGO. Doświadczenie zawodowe (okres) - DLA STANOWISKA PODINSPEKTOR PRZY WYKSZTAŁCENIU ŚREDNIM WYMAGANY MIN. 3 LETNI STAŻ PRACY, PRZY WYKSZTAŁCENIU WYŻSZYM STAŻ PRACY NIE JEST WYMAGANY - DLA STANOWISKA INSPEKTOR PRZY WYKSZTAŁCENIU ŚREDNIM WYMAGANY MIN. 5 LETNI STAŻ PRACY, PRZY WYKSZTAŁCENIU WYŻSZYM STAŻ PRACY MIN. 3 LATA Zaświadczenie o zatrudnieniu dokumentuje wyłącznie bieżący okres zatrudnienia, tj. niezakończony stosunek pracy oraz okresy zatrudnienia występujące przed wejściem w życie przepisów nakazujących wydawanie świadectw pracy. Wszystkie dokumenty w języku obcym należy przedłożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego. Informacje dodatkowe: W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym, umowę o pracę zawiera się na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy. W czasie trwania umowy organizuje się służbę przygotowawczą kończącą się egzaminem, którego pozytywny wynik jest warunkiem dalszego zatrudnienia pracownika. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w Wydziale Kadr i Płac albo przesłać pocztą na adres: Wydział Kadr i Płac w Zarządzie Dróg i Transportu Miejskiego w Lublinie ul. Nałęczowska 14, pok.133, 20-701 Lublin w zamkniętej kopercie A4 oznaczonej czytelnym imieniem i nazwiskiem oraz miejscem zamieszkania z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko: PODINSPEKTOR / INSPEKTOR - Wieloosobowe stanowisko pracy ds. księgowości dochodów, Wydział Księgowości Dochodów w Zarządzie Dróg i Transportu Miejskiego w Lublinie w terminie do dnia 15 grudnia 2025 r. Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do Zarządu Dróg i Transportu Miejskiego w Lublinie po terminie określonym w ogłoszeniu o naborze lub złożone w innej formie niż zamknięta koperta albo przesłane drogą elektroniczną nie będą rozpatrywane, za wyjątkiem dokumentów złożonych poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą ePUAP: /ztm_lublin/SkrytkaESP lub adres do edoręczeń AE:PL-19097-19032-FTJSC-23 z wykorzystaniem kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub profilu zaufanego. Kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zostaną powiadomieni mailowo lub telefonicznie o terminie i miejscu naboru. Informację o wyniku naboru upowszechnia się w Biuletynie Informacji Publicznej https://biuletyn.lublin.eu/zdtm/praca/ oraz na tablicach ogłoszeniowych w Zarządzie Dróg i Transportu Miejskiego w Lublinie na okres co najmniej 3 miesięcy.Informacje o pracodawcy
Pracodawca: ZARZĄD DRÓG I TRANSPORTU MIEJSKIEGO W LUBLINIE
NIP: 7123149401
Adres: KROCHMALNA 13J, 20-401 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Umiejętności ZNAJOMOŚĆ ZASAD FUNKCJONOWANIA SAMORZĄDU TERYTORIALNEGO I ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ ( W TYM USTAWY O SAMORZĄDZIE GMINNYM I O SAMORZĄDZIE POWIATOWYM, USTAWY O PRACOWNIKACH SAMORZĄDOWYCH, O RACHUNKOWOŚCI, O FINANSACH PUBLICZNYCH, KPA, UMIEJĘTNOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA W ZAKRESIE PAKIET BIUROWY OPEPFFICE, POCZTA ELEKTRONICZNA, INTERNET,
DODATKOWO MILE WIDZIANE WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE KIERUNEK FINANSE I RACHUNKOWOŚĆ LUB EKONOMIA, UMIEJĘTNOŚĆ OBSŁUGI PROGRAMU KSAT 2000i LUB INNEGO PROGRAMU FINANSOWO-KSIĘGOWEGO.
Doświadczenie zawodowe (okres)
- DLA STANOWISKA PODINSPEKTOR PRZY WYKSZTAŁCENIU ŚREDNIM WYMAGANY MIN. 3 LETNI STAŻ PRACY, PRZY WYKSZTAŁCENIU WYŻSZYM STAŻ PRACY NIE JEST WYMAGANY
- DLA STANOWISKA INSPEKTOR PRZY WYKSZTAŁCENIU ŚREDNIM WYMAGANY MIN. 5 LETNI STAŻ PRACY, PRZY WYKSZTAŁCENIU WYŻSZYM STAŻ PRACY MIN. 3 LATA
Zaświadczenie o zatrudnieniu dokumentuje wyłącznie bieżący okres zatrudnienia,
tj. niezakończony stosunek pracy oraz okresy zatrudnienia występujące przed wejściem
w życie przepisów nakazujących wydawanie świadectw pracy.
Wszystkie dokumenty w języku obcym należy przedłożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
Informacje dodatkowe:
W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym, umowę o pracę zawiera się na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy. W czasie trwania umowy organizuje się służbę przygotowawczą kończącą się egzaminem, którego pozytywny wynik jest warunkiem dalszego zatrudnienia pracownika.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w Wydziale Kadr i Płac albo przesłać pocztą na adres: Wydział Kadr i Płac w Zarządzie Dróg i Transportu Miejskiego w Lublinie
ul. Nałęczowska 14, pok.133, 20-701 Lublin w zamkniętej kopercie A4 oznaczonej czytelnym imieniem i nazwiskiem oraz miejscem zamieszkania z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko: PODINSPEKTOR / INSPEKTOR - Wieloosobowe stanowisko pracy ds. księgowości dochodów, Wydział Księgowości Dochodów w Zarządzie Dróg i Transportu Miejskiego w Lublinie w terminie do dnia 15 grudnia 2025 r.
Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do Zarządu Dróg i Transportu Miejskiego w Lublinie po terminie określonym w ogłoszeniu o naborze lub złożone w innej formie niż zamknięta koperta albo przesłane drogą elektroniczną nie będą rozpatrywane, za wyjątkiem dokumentów złożonych poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą ePUAP: /ztm_lublin/SkrytkaESP lub adres do edoręczeń AE:PL-19097-19032-FTJSC-23 z wykorzystaniem kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub profilu zaufanego.
Kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zostaną powiadomieni mailowo lub telefonicznie o terminie i miejscu naboru.
Informację o wyniku naboru upowszechnia się w Biuletynie Informacji Publicznej https://biuletyn.lublin.eu/zdtm/praca/ oraz na tablicach ogłoszeniowych w Zarządzie Dróg
i Transportu Miejskiego w Lublinie na okres co najmniej 3 miesięcy.