Wymagania
Niezbędne wymagania: 1) obywatelstwo polskie, 2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych, 3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe 4) wykształcenie wyższe, preferowane na jednym z kierunków: administracja, zarządzanie, pedagogika, socjologia, psychologia, nauki o rodzinie, 5) trzyletni staż pracy, w tym minimum roczny staż pracy w prowadzeniu spraw z zakresu funduszu alimentacyjnego lub świadczeń rodzinnych, 6) bardzo dobra znajomość obowiązujących regulacji prawnych w zakresie działalności w szczególności przepisów ustaw: - o świadczeniach rodzinnych, - o ustaleniu i wypłacie zasiłków dla opiekuna, - o pomocy osobom uprawnionym do alimentów, - o wspieraniu kobiet w ciąży i rodzin Za życiem, - o pracownikach samorządowych, - o samorządzie gminnym, - kodeks postępowania administracyjnego. 7) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku, 8) bardzo dobra umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych. 9) znajomość obsługi programu komputerowego AMAZIS, NEMEZIS, ETER. Wymagania dodatkowe : 1) umiejętność pracy w zespole, 2) umiejętność nawiązania współpracy z innymi jednostkami i instytucjami, 3) umiejętność rozmowy z klientem trudnym, 4) samodzielność w działaniu oraz wykazywanie własnej inicjatywy, 5) komunikatywność, rzetelność, empatia, zaangażowanie, asertywność, kreatywność, obowiązkowość, dyskrecja, 6) odporność na sytuacje stresowe, 7) uprzejmość i życzliwość w kontaktach z klientem.Informacje o pracodawcy
Pracodawca: GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W CHMIELNIKU
NIP: 8132935950
Adres: 36-016 Chmielnik 50, powiat: rzeszowski, woj: podkarpackie
Niezbędne wymagania:
1) obywatelstwo polskie,
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych,
3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
4) wykształcenie wyższe, preferowane na jednym z kierunków: administracja, zarządzanie, pedagogika, socjologia, psychologia, nauki o rodzinie,
5) trzyletni staż pracy, w tym minimum roczny staż pracy w prowadzeniu spraw z zakresu funduszu alimentacyjnego lub świadczeń rodzinnych,
6) bardzo dobra znajomość obowiązujących regulacji prawnych w zakresie działalności
w szczególności przepisów ustaw:
- o świadczeniach rodzinnych,
- o ustaleniu i wypłacie zasiłków dla opiekuna,
- o pomocy osobom uprawnionym do alimentów,
- o wspieraniu kobiet w ciąży i rodzin Za życiem,
- o pracownikach samorządowych,
- o samorządzie gminnym,
- kodeks postępowania administracyjnego.
7) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku,
8) bardzo dobra umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych.
9) znajomość obsługi programu komputerowego AMAZIS, NEMEZIS, ETER.
Wymagania dodatkowe :
1) umiejętność pracy w zespole,
2) umiejętność nawiązania współpracy z innymi jednostkami i instytucjami,
3) umiejętność rozmowy z klientem trudnym,
4) samodzielność w działaniu oraz wykazywanie własnej inicjatywy,
5) komunikatywność, rzetelność, empatia, zaangażowanie, asertywność, kreatywność, obowiązkowość, dyskrecja,
6) odporność na sytuacje stresowe,
7) uprzejmość i życzliwość w kontaktach z klientem.