Przejdź do treści

Tytuł ogłoszenia
REFERENT DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

Źródło oferty
Urząd Pracy
Status
Włączone
Treść ogłoszenia
Prowadzenie całokształtu spraw związanych z udzieleniem zamówień zgodnie z przepisami ustawy Prawo Zamówień Publicznych, między innymi: 1) wybór trybu postępowania stosownie do zakresu zamówienia, 2) ustalenie wartości szacunkowej zamówienia, 3) przygotowanie treści ogłoszenia o zamówieniu, zaproszenia do udziału w postępowaniu, specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami, 4) zamieszczanie i publikacja ogłoszenia o zamówieniu/zmianie ogłoszenia w Dz. Urz. UE, BZP, stronie internetowej zamawiającego, miejscu publicznie dostępnym, prasie, 5 ) informowanie znanych wykonawców o wszczęciu postępowania, 6) udzielanie wyjaśnień i odpowiedzi Wykonawcom dotyczących treści SWZ, modyfikacja/zmiana treści specyfikacji, przedłużanie/skracanie terminu składania ofert, 7) otwarcie ofert, przygotowanie informacji z sesji otwarcia ofert, publikacja na stronie internetowej prowadzonego postępowania, stronie internetowej zamawiającego, informacji do Prezesa UZP o złożonych ofertach, 8) badanie i ocena treści złożonych ofert, wyjaśnienia wątpliwości w ofertach, poprawa i wyjaśnianie omyłek, rażąco niskiej ceny, wzywanie do uzupełnienia/złożenia dokumentów niezbędnych do prawidłowego przeprowadzenia postępowania, 9) przedstawianie Wójtowi Gminy propozycji wykluczenia wykonawcy, odrzucenia oferty, wyboru najkorzystniejszej oferty, unieważnienia postępowania, 10) sporządzanie protokołów z postępowania o udzielenie zamówień publicznych i przedstawienie kierownikowi zamawiającego do zatwierdzenia, 11) sporządzanie informacji o wyborze najkorzystniejszej oferty, powiadamianie uczestników postępowania, publikacja informacji na stronie internetowej prowadzonego postępowania, 12) przygotowywanie i publikacja ogłoszeń w Biuletynie Zamówień Publicznych: o wszczęciu postępowania, wyniku postepowania, o zmianie umowy, zmianie ogłoszenia oraz o wykonaniu umowy, 13) prowadzenie procedury odwoławczej, 14) przygotowywanie dokumentacji związanej z udzieleniem zamówień do kwoty 130 000 zł, 15) przygotowywanie projektów umów oraz przedstawianie do zaopiniowania przez radcę prawnego, 16) prowadzenie rejestru zamówień, 17) sporządzanie planów postępowań, sprawozdań z udzielonych zamówień, 18) udział w pracach Komisji przetargowych, zapewnienie sprawnej obsługi Komisji, 19) przygotowywanie projektów zarządzeń/regulaminów Wójta Gminy z zakresu zamówień publicznych, 20) obsługa faktur za realizację zamówień publicznych w zakresie stanowiska pracy, 21) udział w komisjach odbiorowych na polecenie Kierownika jednostki, 22) współpraca w redagowaniu stron internetowych z zakresu prowadzonych spraw na stanowisku pracy, 23) sporządzanie umów z Wykonawcami w zakresie prowadzonych spraw z wyłączeniem stosowania przepisów ustawy prawa zamówień publicznych (np. zlecanie wykonania projektów, dokumentacji kosztorysowej, wycen, prowadzenia nadzoru inwestorskiego), 24) aktualizacja BIP w zakresie spraw prowadzonych na zajmowanym stanowisku, 25) prowadzenie obowiązujących rejestrów i teczek zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt.

Wymagania

Doświadczenie zawodowe: conajmniej dwuletni staż pracy w instytucji samorządowej Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku: 1) praca na piętrze w pomieszczeniu biurowym wyposażonym w komputer i telefon oraz w terenie gminy Harasiuki, 2) wymiar czasu pracy - pełny etat (8 godzin dziennie), 3) w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych był wyższy jak 6%.

Informacje o pracodawcy

Pracodawca: Urząd Gminy Harasiuki

NIP: 8652065432

Adres: Długa 11, 37-413 Harasiuki, powiat: niżański, woj: podkarpackie

Lokalizacje
Harasiuki, pow. niżański, woj. podkarpackie
Wynagrodzenie
od 4 700,00 PLN
Ważna do
Wymagania

Doświadczenie zawodowe: conajmniej dwuletni staż pracy w instytucji samorządowej

Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
1) praca na piętrze w pomieszczeniu biurowym wyposażonym w komputer i telefon oraz w terenie gminy Harasiuki,
2) wymiar czasu pracy - pełny etat (8 godzin dziennie),
3) w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych był wyższy jak 6%.

Godzin tygodniowo
40.00
Godzin miesięcznie
160.00
Wymiar etatu
1.00
Informacje o pracodawcy
Pracodawca: Urząd Gminy Harasiuki
NIP: 8652065432
Adres: Długa 11, 37-413 Harasiuki, powiat: niżański, woj: podkarpackie
Kontakt:
Osoba: Iwona Szkoda
Telefon: 15 8791306