Przejdź do treści

Tytuł ogłoszenia
STARSZY REFERENT DS. POSTĘPOWAŃ ADMINISTRACYJNYCH W ZAKRESIE ADMINISTROWANIA DROGAMI K/M

Źródło oferty
Urząd Pracy
Status
Włączone
Treść ogłoszenia
• prowadzenie korespondencji z urzędami w celu ustalenia danych dłużnika, • analizowanie spraw pod kątem dalszego postępowania, • prowadzenie korespondencji z innymi urzędami i podmiotami, • telefoniczne udzielanie wyjaśnień stronom w zakresie prowadzonych postępowań.

Wymagania

Wymagania niezbędne: - Wykształcenie: średnie/wyższe, preferowany kierunek: administracja, ekonomia, - Doświadczenie zawodowe: minimum 2 lata stażu pracy przy wykształceniu średnim, - Nieposzlakowana opinia, - Obywatelstwo polskie , - Pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych oraz niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. Wymagania dodatkowe: - Doświadczenie w jednostce samorządowej minimum 2 lata stażu pracy w urzędzie miasta lub jednostce organizacyjnej, przy bezpośredniej obsłudze interesanta, - Doświadczenie w prowadzeniu postępowań administracyjnych, - Umiejętność formułowania pism urzędowych, - Znajomość funkcjonowania jednostek samorządowych, - Znajomość regulacji prawnych z zakresu: Kodeks postępowania administracyjnego, Kodeks cywilny, ustaw: o drogach publicznych, o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, o ochronie danych osobowych, o finansach publicznych, o komornikach sądowych oraz innych regulujących procedury korzystania z dróg publicznych, - Komunikatywność, dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole, - Umiejętność zażegnywania konfliktów w sytuacji z trudnym interesantem, - Wytrwałość i konsekwencja w dążeniu do celu, - Zdolność analitycznego myślenia, sprawne formułowanie myśli w mowie i piśmie, dokładność. Wymagane dokumenty i oświadczenia : - Kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie podpisany odręcznie, - Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia, - Kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy, - Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień wymaganych na danym stanowisku. - Podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych, posiadanym obywatelstwie i nieposzlakowanej opinii, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji, - Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.2024.1135). Osoby zainteresowane prosimy o składanie wymaganych dokumentów zgodnie z treścią ogłoszenia wyłącznie poprzez wypełnienie i przesłanie drogą elektroniczną formularza aplikacyjnego w systemie elektronicznej rekrutacji ZDM dostępnego na stronie internetowej www.zdm.waw.pl w zakładce Praca. Kandydatom niemającym dostępu do Internetu ZDM umożliwi dostęp do Internetu i złożenie aplikacji drogą elektroniczną w swojej siedzibie: Zarząd Dróg Miejskich (ul. Chmielna 120, parter, sala obsługi Interesanta). Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli zostały złożone do 15.12.2025 r. do godziny 15:30. Termin złożenia dokumentów aplikacyjnych przez kandydata uważa się za zachowany, jeżeli w terminie określonym w ogłoszeniu o naborze kandydat wypełnił i przesłał elektroniczny formularz aplikacyjny wraz z wymaganymi dokumentami. Telefon kontaktowy dot. ww. ogłoszenia 22 55 89 191

Informacje o pracodawcy

Pracodawca: Zarząd Dróg Miejskich

NIP: 5270210744

Adres: Chmielna 120, 00-801 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Lokalizacje
Warszawa, pow. Warszawa, woj. mazowieckie
Wynagrodzenie
od 5 100,00 do 8 500,00 PLN
Ważna do
Wymagania

Wymagania niezbędne:
- Wykształcenie: średnie/wyższe, preferowany kierunek: administracja, ekonomia,
- Doświadczenie zawodowe: minimum 2 lata stażu pracy przy wykształceniu średnim,
- Nieposzlakowana opinia,
- Obywatelstwo polskie ,
- Pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych oraz niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Wymagania dodatkowe:
- Doświadczenie w jednostce samorządowej minimum 2 lata stażu pracy w urzędzie miasta lub jednostce organizacyjnej, przy bezpośredniej obsłudze interesanta,
- Doświadczenie w prowadzeniu postępowań administracyjnych,
- Umiejętność formułowania pism urzędowych,
- Znajomość funkcjonowania jednostek samorządowych,
- Znajomość regulacji prawnych z zakresu: Kodeks postępowania administracyjnego, Kodeks cywilny, ustaw: o drogach publicznych, o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, o ochronie danych osobowych, o finansach publicznych, o komornikach sądowych oraz innych regulujących procedury korzystania z dróg publicznych,
- Komunikatywność, dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole,
- Umiejętność zażegnywania konfliktów w sytuacji z trudnym interesantem,
- Wytrwałość i konsekwencja w dążeniu do celu,
- Zdolność analitycznego myślenia, sprawne formułowanie myśli w mowie i piśmie, dokładność.

Wymagane dokumenty i oświadczenia :
- Kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie podpisany odręcznie,
- Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia,
- Kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
- Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień wymaganych na danym stanowisku.
- Podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych, posiadanym obywatelstwie i nieposzlakowanej opinii, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji,
- Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.2024.1135).

Osoby zainteresowane prosimy o składanie wymaganych dokumentów zgodnie z treścią ogłoszenia wyłącznie poprzez wypełnienie i przesłanie drogą elektroniczną formularza aplikacyjnego
w systemie elektronicznej rekrutacji ZDM dostępnego na stronie internetowej www.zdm.waw.pl w zakładce Praca.

Kandydatom niemającym dostępu do Internetu ZDM umożliwi dostęp do Internetu i złożenie aplikacji drogą elektroniczną w swojej siedzibie: Zarząd Dróg Miejskich (ul. Chmielna 120, parter, sala obsługi Interesanta).

Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli zostały złożone do 15.12.2025 r. do godziny 15:30.

Termin złożenia dokumentów aplikacyjnych przez kandydata uważa się za zachowany, jeżeli w terminie określonym w ogłoszeniu o naborze kandydat wypełnił i przesłał elektroniczny formularz aplikacyjny wraz z wymaganymi dokumentami.
Telefon kontaktowy dot. ww. ogłoszenia 22 55 89 191

Godzin tygodniowo
40.00
Wymiar etatu
1.00
Informacje o pracodawcy
Pracodawca: Zarząd Dróg Miejskich
NIP: 5270210744
Adres: Chmielna 120, 00-801 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Kontakt:
Osoba: Agnieszka Piwowarska